סיור פרטי בוינה ברכב עם נהג ומדריך צמוד

הזמינו סיור פרטי מקיף בעיר העתיקה ומחוצה לה. הסיור נמשך כשלוש שעות וכולל רכב, נהג ומדריך צמוד שיספר לכם סיפורים מרתקים על וינה בעברית.

מחפשים סיור פרטי בוינה ברכב עם מדריך מקצועי שיראה לכם את המקומות החשובים ביותר בעיר? הגעתם למקום הנכון.

אם ברצונכם לחוות את וינה מצדדיה השונים, סיור פרטי בוינה ברכב יהיה מושלם בשבילכם. סיור זה מיועד בעיקר למי שמתקשה ללכת הליכות ארוכות ומעדיף לטייל בנוחות. יחד עם מדריך ישראלי דובר עברית, נהג ורכב נעים ומרווח תגיעו למקומות מרתקים ברחבי העיר העתיקה ואם הזמן יאפשר גם למקומות מחוצה לה.

הסיור יתחיל מהמלון שלכם או מנקודת איסוף מרכזית. המדריך המוסמך שלנו יקבל את פניכם ולאחר מכן תסעו ברכב מרווח וממוזג אל מקומות שונים וחשובים בעיר. סדר האתרים בסיור תלוי בעיקר בנקודת ההתחלה אך בסופו של דבר ב3 שעות תספיקו לראות המון- את רחוב הרינג המפורסם, ארמון הופבורג, כיכר היהודים, בית הונדרדווסר, איזור הדנובה, גן השעשועים פראטר ועוד. 

לאורך הנסיעה תשמעו סיפורים מרתקים על ההיסטוריה העשירה של וינה. את רוב הנופים תראו מהחלון כשבחלק מהמקומות תרדו מהרכב לסיור רגלי קצר (בייחוד במקומות בהם אין גישה לרכב). בסוף הסיור המדריך יוכל להוריד אתכם במסעדה או בכל יעד אחר לבחירתכם. כך תוכלו להמשיך בטיול שלכם בצורה נוחה ורגועה.

עלות סיור פרטי בוינה ברכב תלויה במספר המשתתפים ומתחילה מ420 אירו. 

 

היכן נעבור בסיור? 

המקומות הרבים בהם נעבור כוללים בין השאר את: 

ארמון הופבורג ואיזור כיכר הגיבורים

רחוב הרינג המפורסם והאתרים השונים לאורכו

כיכר היהודים בלב העיר העתיקה

בית הונדרדווסר

איזור תעלת הדנובה

גן השעשועים פראטר

בית האופרה ומלון זאכר

ועוד מקומות יפים ומעניינים אחרים!

 

למה לקחת סיור פרטי בוינה ברכב?

מכיוון שהסיורים הקבוצתיים שלנו הינם רגליים לחלוטין ומתקיימים בקצב של הקבוצה כולה, אנו ממליצים למי שמתקשה בהליכה ממושכת לקחת סיור פרטי ברכב. בנוסף, בימי גשם או בימים חמים במיוחד טיול פרטי עם רכב הופך את החווייה לנעימה ונוחה יותר. עם רכב אפשר להספיק הרבה ולהגיע למקומות אליהם בלתי אפשרי להגיע רגלית בזמן קצר. יחד עם מדריך מוסמך ומקצועי, תוכלו לגלות חלקים שונים של וינה בקצב שלכם ובאופן שמותאם אישית אליכם. 

אם אתם כן מחפשים גם סיורים קבוצתיים בוינה, אנו ממליצים לשקול להצטרף לסיור ההיכרות הקלאסי שלנו או לסיור הסודי בסמטאות. בשני הסיורים אמנם ישנה הליכה אך הקצב רגוע.

במידה ויש לכם בקשות מיוחדות, אנא פנו אלינו ונעשה את המיטב כדי לוודא שהסיור איתנו יהיה מעשיר וחווייתי!

אנו מחכים לראותכם בקרוב ולגלות איתכם את חלקיה השונים של וינה בסיור פרטי עם רכב!

 מחפשים סיורים מומלצים נוספים בוינה? לחצו כאן!

מחפשים שירות מוניות מנמל התעופה לוינה וחזרה?

יש לנו שירות חדש ונהדר שייקח אתכם בביטחה אל המלון או חזרה לנמל התעופה. פשוט תבחרו את מספר האנשים והמזוודות ותקבלו הצעת מחיר הוגנת. הנהגים אמנם דוברי אנגלית אך עדיין אדיבים ושירותיים.

הצטרפו לסיור מרתק נוסף בוינה עם אחד המדריכים שלנו!