טרילוגיית הקנודל

סדנת בישול כשרה בווינה

הזמינו סדנת בישול כשרה וייחודית באורך של כ-3.5 שעות, שמסתיימת בארוחת ערב כשרה בבית יהודי בעיר העתיקה בווינה!

גלו את העולם הטעים של כופתאות אוסטריות, הידועות בשם קנודל, דרך סדנת בישול כשרה מרתקת בת 3.5 שעות. הקנודל הן כופתאות מסורתיות הנמצאות במטבחים שונים במרכז אירופה, לעיתים קרובות עשויות ממרכיבים כמו תפוחי אדמה, לחם או סולת, ויכולות להיות מתוקות או מלוחות. במהלך הסדנה תלמדו להכין מגוון של קנודל מתוקות ומלוחות, בהדרכתה של מאשי ובתשוקתה לבישול כשר. החוויה המעשית הזו מושלמת הן לטבחים מתחילים והן לחובבי אוכל מנוסים המעוניינים לחקור מסורות קולינריות חדשות. סיימו את היום בארוחת ערב כשרה מהנה, ותיהנו מפרי עמלכם בבית יהודי מזמין.

Knödel Cooking Workshop In Vienna

התפריט אותו תכינו במהלך סדנת הבישול שלנו:

קוקטייל וכיבוד קל לפתיחה

שלושה סוגי קנודל:

קנודל תרד – כופתאות תרד עם לב גבינתי
טופפן קנודל – כופתאות גבינת שמנת על מצע רוטב פירות אדומים
קנודל פירות – כופתאות ממולאות בפירות עונתיים ופירורי חמאה
(סוג זה של קנודל ישתנה בהתאם לעונה)

*אלרגיות: התפריט עשוי להשתנות בהתאם לזמינות בשוק. אנו מציעים גם אפשרויות לאלה עם הגבלי תזונה רגישויות למזון מסוים.
אנא יידעו אותנו מראש אם יש לכם מגבלות כלשהן.

אודות סדנת הבישול שלנו - טעימה מהמורשת היהודית של וינה

וינה, עיר עשירה בהיסטוריה ובתרבות, הייתה בית לדמויות יהודיות ידועות כמו תיאודור הרצל, זיגמונד פרויד וגוסטב מאהלר. הבישול של מאשי מכבד את האנשים הללו ואת הקהילה היהודית הווינאית שלפני השואה על ידי החייאת המורשת הקולינרית שלהם שכמעט נשכחה.

סדנאות הבישול משתנות באורכן ונמשכות בין 3 ל-5 שעות. הן מתקיימות בקבוצות קטנות יחסית, וכוללות תפריטים מסורתיים המותאמים לנושא, המוכנים בשמחה אך גם בזהירות. בין אם אתם טבחים מנוסים, מתחילים, או פשוט מעוניינים לגלות מתכונים חדשים, אתם במקום הנכון. המשתתפים לוקחים חלק פעיל במטבח, והארוחה המשותפת היא ללא ספק גולת הכותרת של היום!

התפריט עשוי להשתנות בהתאם לזמינות בשוק. אנו גם מספקים מענה לתזונה מיוחדת או רגישויות למזון כלשהו — פשוט יידעו אותנו מראש. כל הסדנאות כוללות, פרט לסדנת השטרודל תפוחים, יין לבן, יין רוזה, יין אדום, קפה או תה. נשמח גם לקבל את פניכם עם כוס שנאפס או קוקטייל!

במהלך הסדנה, תכינו ותטעמו 3 סוגים שונים של קנודל, טיפוסיים למטבח האוסטרו-הונגרי. מאשי תשתף סיפורים מרתקים על עצמה, על הבישול שלה, על חגים יהודיים, מנהגים, טקסים ומהות המטבח הכשר.

אודות מאשי והדירה שלה ברובע הראשון בווינה

בואו נחשוף יחד את הטעמים האקלקטיים והסיפורים המרתקים של המטבח שהיה פעם חי ותוסס – שילוב של השפעות בוהמיות, גליציאניות, איטלקיות והונגריות. הצטרפו למאשי בחקר העולם הטעים של האוכל היהודי-וינאי בדירתה הבורגנית הנעימה משנת 1908, המציעה מפלט למנוחה ולהרפיה לאחר יום של סיורים וטיולים.

הסגנון הקולינרי של מאשי הוא אוסטרי עם השפעות ממזרח אירופה וממסורות יהודיות – חגיגה אמיתית לנפש! הצטרפו אליה ושיתפו את תשוקתה לטעמים האקלקטיים של המטבח הזה שהיה פעם תוסס. בסדנאותיה, הן בראנץ’ והן ארוחת ערב, היא משתמשת במתכונים ספציפיים מרקעים תרבותיים יהודיים שונים.

מאשי רואה את עצמה כמתווכת תרבותית, מומחית בתחום היחסים הבין-תרבותיים בין המבקרים שלה לבין ההיסטוריה היהודית של וינה. יחד, תחוו ותבינו את התרבות היהודית-וינאית דרך סיפורים על סופרים וינאים ידועים, בתי הקפה המועדפים עליהם, וממציאים ואינטלקטואלים יהודיים מתחילת המאה הקודמת.

Kosher Cooking Workshops In Vienna

יש לנו עוד מספר סדנאות בישול ואפייה כשרות בווינה עם מאשי!

מה דעתכם על הכנת שטרודל תפוחים קלאסי או מנות יהודיות מסורתיות מווינה? מצאו עוד אפשרויות כאן!